مطلقا جایی برای فریاد کشیدن ندارم! مگه ممکنه از درد و سنگینی تجاوز گروهی به یک دخترک ۵ ساله مهاجر بشه خوابید ؟؟؟ دقیقا در مرز جنونم ... گاهی تا سرحد مرگ از خدا بدم میاد ، شاید اصلا نیست ... یا اگر هست خیلی ... یه!!!
تحریر خیال...ما را در سایت تحریر خیال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 5:38
مضمونی مثل این رو البته با حواشی بسیار به دستخط نوشتم و ازش عکس گرفتم و براش فرستادم ... خوندن از روی دست خط یه چیز دیگه ست !
تحریر خیال...
ما را در سایت تحریر خیال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 5:38
ما را در سایت تحریر خیال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 5:38
ما را در سایت تحریر خیال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 5:38